Inga tänder idag

Än så länge har lillen inte tappat några tänder idag, till skillnad från igår då hon tappade 3st. Men det är säkert 4 till som är blodiga och sitter löst. Så dem faller snart dem med. Idag gick halsbandet sönder (det vi fick med av uppfödaren) Visste att det var skitdåligt. Tur att man har köpt ett nytt koppel, men ett nytt halsband behövs nog också... Blir fattig... YEY...
Umm, ja. Hon älskar att busa med vattnet i den lilla barnpoolen jag har ställt fram. Köpte även nytt foder åt henne idag. Får se om det passar hennes mage bättre. Doggy proff valp fick det bli, hoppas hon blir nöjd. Ska väl ge mig iväg och köpa fler tuggben imorgon eller nått också tror jag, dem slukar hon snabbt nu när tänderna kliar. Enda sättet att hålla henne lugn.
För övrigt så springer hon gärna omkring och gömmer tuggbenen hela tiden. Gärna i något hörn eller under tex min kudde (och kuddar/ filtar i soffan). Roligt det ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0