De va inte långt jag kom...

Det var inte långt jag kom på listan, tror den tog för mkt tid. Jag är ju en storskrivare egentligen.. Har lite svårt att skriva kortare texter.
Idag sitter jag och funderar mycket, om många olika saker.. Hundar, Tillit, Konst, Animeringar, Shopping, Fest, Bio, Dejting, Vänner, Kärlek, Pengar, Aktiviteter... Ja det känns som att jag tänker på allt på en och samma gång. Vet inte om jag är glad eller ledsen heller. En väldigt blandad dag med andra ord.
så här långt skrev jag på fejjan:
Har många funderingar idag... måste man säga "jag lovar" för att man ska ha lovat något? Jag tycker inte det, säger man något så får man väl hålla det om det inte är så att det absolut inte går? Hur ska man annars kunna lita på folk? Känns som många slänger ur sig saker utan att tänka sig för eller bara glömmer bort det dem har sagt. Ska man någonsin ta ord på allvar, eller betyder inget något längre?
Funderar över om det är mig det är fel på? Men det måste väl finnas fler som blir besvikna när någon säger nått dem egentligen inte menar på riktigt? Nu är det här ett exempel, men jag har ändå vart med om det ett par gånger förut. person nr1 snackar med person nr2 men nr1 blir upptagen och säger att den ringer upp senare på dagen. nr1 ringer aldrig upp senare för den har glömt det. (kanske inte är så allvarligt, men man blir ju ändå lite irriterad på att personen som sa att den skulle ringa upp aldrig gjorde det)

Frågade också om jag var dum i huvudet för jag känner såhär? Så det kan väl ni svara på, är jag det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0