Dag 1 – Presentera mig själv

Jag heter Jonna, kallas ibland för Bipen. Fyller 19år idag. Har i dagsläget två hundar, Oliver (Papillonblandis) och Vera (Finsk Lapphund). Bor för tillfället hemma hos mina föräldrar och lillebror. Men så snart vi har råd så kommer jag att flytta ihop med pojkvännen.
Pluggar för tillfället ett naturvetenskapligt basår för att sedan studera vidare som ingenjör. Har ett stort djurintresse, men förutom det så umgås jag gärna med vänner och pojkvännen såklart. Dessutom har jag ett lika stort konstintresse (eller vad man nu ska kalla det, älskar att måla och rita) som intresset för djur. Funderar på att gå tillbaka till mitt intresse av att måla och rita djur också, det var jag duktig på när jag var yngre men sen avtog det och jag började teckna mer och mer människor. Vi får se :) Har all tid i världen på mig och ser det bara som en hobby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0