4 – Din första hund

Oliver var väl "min" första hund, i släkten har vi haft hundar innan det. Oliver flyttade in hos oss för 4 år sedan, alltså när jag var 15. Han är en papillonblandis, han var egentligen inte riktigt vad jag ville ha. Men ändå var jag överlycklig när vi var på väg med honom hem i bilen. Jag hade ju äntligen fått en hund!
Kommer ihåg många saker från när han var liten, så söt och oskyldig.. Eller oskyldig? Han slet upp tapeten hemma hos oss :P Men det tog ett tag innan han började skälla och hålla på. Ska man slänga in en bild från när han är liten eller vuxen?
Fick bli en bild på Oliver (till höger) och Nemo (till vänster). Träffade faktiskt på Nemo idag, han har blivit stooor.. Och skällig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0