Varmt

Lite äldre bild på Vera det här med. Ville bara berätta hur jobbigt det är med den här värmen. Vera vill knappast gå på promenad utan lägger sig ner i första bästa skugga hon ser om vi går ut. Blandar hennes foder med vatten för att hon ska få i sig mer vatten, tycker det är viktigt.
Jag sitter i alla fall här nu och har reserverat min kursbok på biblan istället, så åker dit och hämtar den imorgon. Lite segt bara att skolan inte gör rätt. Men men... Fläkten står på full volym här i mitt rum. Snackade med mamma och hon ska festa hela helgen, men hon sa att vi isf kunde åka till motala över dagen bara. Vi får se om jag kanske tar min egen bil och stannar där längre. Fast det känns lite segt ändå att vara där helt ensam.
Vera börjar bli liite bättre på inkallningen nu, vilket är väldigt uppskattat hos mig!

Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Så söt vovve :)

2011-07-04 @ 22:22:54
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0